Blog

Pakej kahwin murah

Salam,

Frenskedah Photography  juga ada menyediakan pakej kahwin murah untuk pasangan pengantin yang akan melangsungkan perkahwinan. Pakej ni terhad kepada 1 orang senior photographer sahaja. Pakej kahwin murah ni akan cover majlis perkahwinan dan outdoor pada hari yang sama.

Pakej kahwin murah ni terhad kepada kawasan yang berdekatan dengan Frenskedah Photography.  Antara kawasan di negeri Kedah adalah Changlun, Jitra, Alor Setar dan Pokok Sena dan Kuala Kedah. Bagi yang berminat, bolehlah menghubungi FP melalui sms @ whatsapp. Pengantin boleh tulis ‘ Pakej kahwin murah ‘ dan hantarkan ke 0194004263.

Jika kawasan anda tiada dalam list pakej kahwin murah yang ditawarkan oleh Frenskedah Photography, sila whatsapp terlebih dahulu untuk confirmation. Ada juga kawasan-kawasan tertentu yang masih boleh dipertimbangkan oleh Frenskedah Photography.

Tags: pakej fotografi budget, 2016, pakej shoot and burn, pakej fotografi murah, pakej fotografi perkahwinan murah, pakej fotografi perkahwinan bajet, pakej kahwin murah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *